Kommuneplatformen er mere end et CMS - Kommuneplatformen er et brugervenligt, digitalt kommunalt fællesskab, skræddersyet til at imødekomme de særlige kommunikationsbehov, danske kommuner har. Platformen er intuitiv at bruge og skaber de bedste rammer for at skabe brugervenligt, webtilgængeligt indhold.
Kommuneplatformen har rødder i en bæredygtig deletankegang, hvor kommuner med abonnement har adgang til alle byggeklodser og funktioner i løsningen. Samtidig skabes en særegen digital identitet til hver enkelt kommune.
Løsningen favner kommuners hovedsite, subsites og intranet og skaber de bedste muligheder for at skabe informative, særegne hjemmesider og kreative kampagnesider. Alt sammen til en månedlig abonnementspris - uden uforudsete meromkostninger.
Kommuneplatformen er baseret på Umbraco CMS og følger altid den nyeste version. Løsningen videreudvikles og opdateres løbende med nye tiltag, som stilles til rådighed for fællesskabet. Det betyder blandt andet, at webtilgængeligheden altid følger gældende lovkrav. Det betyder også, at nye integrationer til 3. partssystemer er på plads, når behovet opstår.
I dag har blandt andre Næstved Kommune, Ikast-Brande Kommune, Guldborgsund Kommune, Mariagerfjord Kommune, Greve Kommune og Albertslund Kommune valgt Kommuneplatformen til deres hjemmeside, mange subsites og intranet. Se vores referencer her.
Med Kommuneplatformen løfter vi i fællesskab og bygger fremtiden sammen.
Vi leverer ikke bare jeres nye hjemmeside. Vi driver jeres nye hjemmeside. Vi sørger altid for at levere den bedste service og support, både før under og efter lanceringen. Det gør vi bl.a. ved at undervise jer i, hvordan I bruger løsningen.
Vi har stor fokus på formidlingen af Kommuneplatformens forskellige funktioner, så alle brugere uanset kompetenceniveau kan være med. Derfor får I en udførlig online guide til vores løsning med i abonnementsprisen.
Udover den indledning undervisning af jeres web-redaktører, tilbyder vi faste, gratis online kurser i basal brug af platformen sammen med andre relevante emner som SEO-optimering, webtilgængelighed, kommunikation og layout. Derfor kan I trygt sende nye medarbejdere i oplæring hos os – og selv spare ressourcerne.