26. oktober

Sitecore Experience: Sådan skaber du den gode digitale kundeoplevelse

En gentagelse af Cabanas populære første event

Deltag og få eksklusiv indsigt i, hvordan andre bruger Sitecore, og bliv inspireret til hvordan du selv kan bruge platformen på nye måder.

Med opsamling af digital adfærd, digital personaudvikling og automatiserede personaliseringsværktøj udfordres i disse år, virksomhederne forståelse af den måde de segmenterer og bringer værdi til deres kunder. De fremmeste virksomheder fokuserer på værdiskabelse for den enkelte kunde, for at man på den måde kan styrke kundeloyalitet.

Kunder har aldrig haft mere magt i en tidsalder, hvor en alternativ leverandør blot er et enkelt klik væk. Markedsføring har begrænset effekt på kundeloyalitet og derfor er fokus rettet på at optimere kundens oplevelse under hele kunderejsen.

Cabana er specialister i at levere målrettede digitale kundeoplevelser. Et speciale der opstår i spændingsfeltet mellem dyb forretningsforståelse, kreative spidskompetencer og teknisk ekspertise.

Den 26. oktober 2017, afholder Cabana igen, en gentagelse af vores første event, om digitale kundeoplevelser som konkurrenceparameter.

Det var bestemt en succesrig morgensession, som der derfor er god grund til at videreudvikle på. Nye digitale muligheder, er i fuld gang med at ændre den måde virksomheder, på tværs af brancher, interagerer med og skaber værdi for kunder på.  


PROGRAM 26. OKTOBER

  • 8.30 - Velkommen & morgenmad
  • 9.00 - Introduktion til Cabana Experience Studio
  • 9.15 - Kundeoplevelser i den digitale tidsalder
  • 9.30 - Customer Experience i Sitecore
  • 9.50 - Hands-on case
  • 10.30 - Spørgsmål og dialog

 

Tilmelding skal ske via Eventbrite

Inspirerende, relevant og godt formidlet stof - uden nørderi

Karen Dam Mortensen, Kommunikationsmedarbejder, VEKS

veks.dk