Nyhed

Cabana & Nature Energy vinder 2018 Sitecore Experience Award i ”Best use of personalization"

Nordisk vinder af den bedste personaliserede løsning

Hvad er SXA?

Sitecore Experience Awards (SXA) hylder hvert år kunder og partnere, som har demonstreret, hvordan Sitecore-løsninger giver forretninger og deres kunder værdi. SXA er en international konkurrence, og der udpeges årligt vindere inden for flere kategorier i hver verdens region. 

Vi er enormt stolte af at være nordiske vindere sammen med Nature Energy i kategorien "Best use of Personalization". 

Som kategori award vindere, deltager vi automatisk i Sitecores "Ultimate Experience Award" der afholdes under Sitecore Symposium 2018 i Orlando. 


Hvad har vi vundet?

Kategorien der dækker over de bedste personaliserede Sitecore-løsninger. Her lægges der særligt vægt på, at løsningen formår at tilpasse indhold til kunden, gennem brug af data på tværs af kanaler. Kunderejser - og viden om dem - spiller derfor en helt central rolle.

Det handler om at bygge digitale flows op omkring den adfærd kunden har, så han eller hun rammes så optimalt og med så høj relevans som muligt.

Sitecore definerer selv kategorien: "Personalization requires collecting and connecting customer interaction data from different channels or applications and serving up experiences based on what’s already known about a visitor’s interactions".

Hos Nature Energy har vi tydeligt kunne se resultater på den mere målrettede e-mail kommunikation. At vi nu står med en nordisk vindertitel for den bedste personaliserede oplevelse til SXA 2018, vækker både stolthed, begejstring og glæde over det tætte og komplekse samarbejde vi har haft sammen med Cabana.

Jens Madsen, Digital Marketing Manager, Nature Energy

Hvordan er løsningen personlig?

Nature Energy havde brug for at opbygge et tættere forhold til sine kunder. Der var brug for en løsning, der kunne ramme brugerne med relevant information, på et relevant tidspunkt. 

Dette betød en mere fokuseret anvendelse af de kundedata som virksomheden rådede over. Gennem Sitecore Experience platformen, er dataene gennem integrationer på tværs af systemer og kanaler, blevet et tilgængeligt målretningsværktøj, som sikrer at de mails der lander i kundens indbakke, har relevans for dem.

I dag indsamler løsningen ikke blot den værdifulde data, men sammenkæder den også på tværs af kanaler. Der er lavet en e-mail automation plan, hvor indholdet af e-mails og hvor ofte de sendes ud, er tilpasset efter brugerens profil og adfærd. 

Med målrettet udnyttelse af kundedata igennem Sitecore Experience Platformen, tilbyder Nature Energy i dag deres kunder en mere personlig og skræddersyet rådgivning.

Læs mere om løsningen Cabana har leveret til Nature Energy

Her finder du alle vinderne for Sitecore Experience Awards 2018 og her finder du casen "Best use of personalization: Nature Energy: Deeper insight for better service".

 

Martin Beuschau

COO

[email protected] +45 31 310 006