6. SEPTEMBER

Sådan skaber du den gode digitale kundeoplevelse gennem design

Sådan skaber du den gode digitale kundeoplevelse gennem design

Design er langt mere end æstetik. Design kan bruges som et effektivt redskab til at kundeoplevelser der engagerer, overrasker og begejstrer.  

Omdrejningspunktet for denne session bliver hvordan du kan bruge design, som et strategisk værktøj for at skabe virkningsfulde kundeoplevelser. Hvordan griber man det an? Design Thinking, Google Design sprint, Agile eller noget helt fjerde?

I samarbejde med design- og innovationsbureauet Blixt & Dunder, skærer vi ind til benet, og giver vores bud på, hvad der gemmer sig af vigtige budskaber bag de mange fine begreber.

Vi kommer med konkrete eksempler på, hvordan vi arbejder med en pragmatisk designtilgang, som tilpasses projektets præmisser - og ikke omvendt. Vi giver inspiration til, hvordan du kan få glæde af denne tilgang i dit næste kundeorienterede projekt.

PROGRAM 6. SEPTEMBER

  • 8:30: Morgenmad og networking
  • 9:00: Velkommen
  • 9:05: Kort om Cabana/Blixt & Dunder
  • 9:15: Customer Experience som konkurrenceparameter
  • 9:25: Introduktion til Oplevelsesdesign
  • 9:45: Den pragmatiske Designproces
  • 10:00: Case eksempler
  • 10:30: Debat
  • 10:55: Opsamling

Eventet er afholdt.

Det var meget personligt og nogle realistiske cases som blev præsenteret

Julius Sjögren, IT Business Consultant hos Novozymes

Det var meget inspirerende. Og så var der rigtig god fokus på nogle konkrete cases

Line Flege Christiansen, Digital projektleder hos Fødevarestyrelsen