1. JUNI

Planlægger du den gode kundeoplevelse?

Planlægger du den gode kundeoplevelse?

Den gode kundeoplevelse kræver planlægning og detaljeret viden om dine kunders adfærd, men alt for få virksomheder formår at udnytte den data der opsamles baseret på kunders digitale adfærd.

Med håndgribelige eksempler gennemgår vi tidens mest benyttede kundeoplevelsesstrategier på tværs af brancher. Kom og hør hvordan f.eks. Data amplified success, Product as a platform og Crowd powered oplevelsesstrategier revolutionerer den måde virksomheder konkurrerer på.


PROGRAM 1. JUNI

    • 8:30   -  Velkommen og morgenmad
    • 9:00   -  Introduktion til Cabana Experience Studio
    • 9:15   -  Rammeværk for kundeoplevelsesstrategier
    • 9:30   -  Strategier baseret på eksempler
    • 10:00 -  Erfaringsudveksling
    • 10:30 - Opsamling

     

    Eventet er afholdt.

Inspirerende, relevant og godt formidlet stof - uden nørderi

Karen Dam Mortensen, Kommunikationsmedarbejder, VEKS

veks.dk